Resultats de la cerca frase exacta: 16

Fitxes de l'Optimot
11. Usos de per davant de nom / Se'ls veu molt interessats per a la casa o Se'ls veu molt interessats per la casa?
Font Fitxes de l'Optimot
truca tres cops per setmana. M'ho deixen pagar per trimestres. 2.4. Distribució. Per exemple: El buscaven casa per casa. Surt a quaranta euros per parella. 2.5. Mitjà o instrument. Per exemple: Li vaig enviar el xec per correu. Ho he fet portar per un missatger. 2.6. Substitució i intercanvi. Per [...]
12. Usos de per o per a davant d'infinitiu (1) / Valor de finalitat
Font Fitxes de l'Optimot
. Per exemple: He fet servir aquest ganivet per a escatar el peix que has comprat aquest matí. el subjecte de l'infinitiu no coincideix amb el de l'oració principal. Per exemple: El director va enviar un representant de l'empresa per a escoltar les explicacions dels treballadors (qui escolta les [...]
13. Abreviatures a/ i a/e: en majúscula o en minúscula?
Font Fitxes de l'Optimot
majúscula inicial. Per exemple: A/ Joaquim Rodó Moreno (en un sobre per enviar) A/e: (en un imprès per emplenar)  [...]
14. Es pot dir llançar un ultimàtum en català?
Font Fitxes de l'Optimot
); comunicar, enviar, presentar, enunciar, donar un ultimàtum (com a document redactat); i redactar, escriure o fer un ultimàtum quan s'elabora un document.  [...]
15. Majúscules i minúscules de denominacions de registres / Majúscules i minúscules de Registre Civil, Registre Mercantil, Registre de la Propietat, etc.
Font Fitxes de l'Optimot
professionals Si no fa referència a un registre únic amb una funció molt concreta, sinó que es tracta de la denominació genèrica o d'un plural aglutinador, es fa servir la minúscula en tots els mots. Per exemple: el registre d'un departament és l'encarregat de... Cal enviar la sol·licitud per mitjà del [...]
16. Criteris de redacció de l'SMS
Font Fitxes de l'Optimot
, mitjançant els telèfons mòbils i altres aparells electrònics. Criteris generals de redacció Els SMS es poden enviar des de l'àmbit privat o des d'organitzacions i empreses. Els SMS que s'envien des de l'àmbit institucional o empresarial es caracteritzen per la redacció impersonal, en què s'informa d [...]
Pàgines  2 / 2 
<< Anterior  Pàgina  1  2